Collectief Rivierenland zoekt een:

Officemanager (tijdelijk november-mei, zwangerschapsvervanging, circa 32 uur)

Collectief Rivierenland levert samen met meer dan 600 boeren en landgoedeigenaren een belangrijke bijdrage aan natuur, landschap en biodiversiteit binnen het Gelderse rivierengebied. Via het Collectief kunnen boeren en particuliere grondeigenaren meedoen aan 6-jarige agrarische beheercontracten van de subsidieregeling ANLb en aan diverse projecten van
agrarisch natuur- en landschapsbeheer.

Heb jij een hart voor natuur én gevoel voor structuur? Wil je bijdragen aan een gezonder, biodiverser boerenlandschap en tegelijkertijd zorgen dat een bevlogen team optimaal kan werken? Dan is dit jouw kans!

Collectief Rivierenland is een ondernemende organisatie. Onze werkorganisatie groeit en ontwikkelt zich snel. Met het zwangerschapsverlof van onze officemanager in aantocht, zoeken we tijdelijk versterking.

Wat ga je doen?

Als office manager ben jij de spil van onze organisatie. Je ondersteunt een klein, betrokken team van gebiedscoördinatoren, ecoloog, directeur en projectleiders. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse gang van zaken soepel verloopt – van administratieve processen tot communicatie en ledencontact. Je taken zijn onder andere:

  • Beheer van de (project)administratie en ondersteuning bij subsidieaanvragen en -rapportages
  • Financieel beheer, zoals het betalen van facturen en het bijwerken van de boekhouding
  • Voorbereiden en verslagleggen van overleggen
  • Contact onderhouden met leden, vrijwilligers en partners
  • Ondersteunen van communicatie en informatievoorziening
  • Algemeen organisatorisch werk

Je werkt deels vanuit huis en deels vanuit ons kantoor in Deest (nabij Nijmegen). Geen dag is hetzelfde!

Herken jij jezelf hierin?

  • Je hebt een organisatorisch talent en oog voor detail
  • Je kunt zelfstandig én in teamverband werken
  • Je beschikt over een servicegerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt affiniteit met het buitengebied, landbouw en natuurbeheer
  • Je bent digitaal vaardig, handig met Microsoft Office en bekend met boekhoudsoftware

Wij bieden jou

  • Een afwisselende functie in een betekenisvolle werkomgeving
  • Een tijdelijk contract voor circa 32 uur per week voor de periode van 17 november 2025 tot 15 mei 2026 met perspectief op verlenging afhankelijk van onze mogelijkheden en jouw interesse
  • Marktconform salaris*, een vakantietoeslag en vergoeding voor reis- laptop- en telefoonkosten
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken
  • Een gedegen inwerkperiode

*) Het bruto maandsalaris bedraagt, afhankelijk van achtergrond en ervaring, tussen € 3.200 en € 4.000 bij een voltijd dienstverband (37 uur, conform cao Bos- en Natuurbeheer, onderdeel de Landschappen).

Interesse?

Lijkt dit je wat? Stuur dan uiterlijk dinsdag 23 september 2025 je motivatiebrief en CV via onderstaand formulier.

We moedigen iedereen die zich in dit profiel herkent aan om te reageren, ongeacht leeftijd, achtergrond of opleidingsroute.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 6 oktober 2025; geschikte kandidaten ontvangen hiervoor een uitnodiging.

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met projectleider Camiel van der Burg (06– 48509477) of directeur Hermen Vreugdenhil (06-19734715).

Solliciteren

Heb je interesse in de functie dan komen wij graag met jou in gesprek. Dat kan via het onderstaande formulier: